Drept Administrativ și Fiscal

Avocat oradea drept fiscal. Contestatie ANAF | Avocat Din Oradea Popovici Claudiu

Dreptul administrativ este ramura de drept ce reglementează relațiile dintre persoanele fizice sau juridice și instituțiile statului, printre care enumerăm ANAF, ITM, Primărie, Consiliul Județean sau alte instituții.

Fie că este vorba de consultanță și asistență în etapa efectuării unor controale sau în faza contestării actelor întocmite de autorități, avocat Popovici Claudiu cu sediul în Oradea oferă asistență completă în drept administrativ.

Dreptul administrativ este o ramură foarte tehnică, unde respectarea procedurilor este esențială și încălcarea procedurilor poate conduce la anularea actelor administrative emise de instituțiile statului.

Persoanele care sunt vizate de astfel de acte trebuie să acționeze rapid, posibilitatea de contestare a acestor acte fiind condiționată de respectarea unor termene stricte.

Printre serviciile oferite de Popovici Claudiu- avocat drept administrativ în Oradea se numără

• Asistență în etapa inspecției fiscale efectuată de ANAF sau ANTIFRAUDĂ
  • Suspendare/revocare/anulare Decizii de impunere emise de ANAF
  • Contestație decizie atragerea răspunderii solidare de către ANAF