Avocat Oradea dreptul afacerilor. Revizuire contract | Avocat Popovici Claudiu Avocat Oradea

Antreprenorii și viitorii antreprenori au nevoie să aibă alături un avocat care să înțeleagă cum funcționează un business și care este legislația aplicabilă fiecărui domeniu de activitate.

Cunoscut ca dreptul afacerilor, acest domeniu acoperă toate aspectele întâlnite în desfășurarea activității unei companii, de la consultanță, revizuirea contractelor ori reprezentare în fața instanțelor de judecată.

Ca avocat cu experiență în dreptul afacerilor, indiferent că vă desfășurați activitatea în Oradea sau îl alte orașe, ofer servicii profesioniste în următoarele etape:

• Redactare și revizuire contracte comerciale: contract de prestări servicii, franciză, de vânzare-cumpărare, de închiriere, etc
  • Negociere și reprezentare la încheierea tranzacțiilor
  • Consultanță juridică cu privire la aplicarea legii civile
  • Asistare si reprezentare în litigii comerciale de orice natură
  • Contestație la executare privind contracte de credit, leasing, împrumut
  • Formulare cereri de chemare în judecată
  • Asistență și reprezentare în fața executorilor judecătorești, notarilor publici și a instituțiilor statului
  • Plângeri contravenționale împotriva proceselor verbale întocmite de autoritățile publice(ITM, ANAF, etc)
  • Asistență și reprezentare juridică în litigii privind nerespectarea obligațiilor contractuale, a funcționării necorespunzătoare a unor produse, deteriorarea unor mărfuri

To Top